Friday 27 April 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera cikgu... 
aicecece  cikgu sgttttt...
hmmm lama sudah aku tak jenguk baby aku yg satu ni.. bkn xsmpt tp memang tak smpat.. hahaha
banyak gelak lak kn.. da lma tak update kan... makanya disebabkan arini merupakan tarikh bermakna dlm hidup aku iaitu KEPUTUSAN SPP DAH KELUAR!!!!! 
Alhamdulillah aku dah berjaya melepasi saat2 genting ni dan hanya tunggu masa utk dipostingkan saja.. akhirnya dptlah aku merasa DG41.. heeeee berbaloi belajar 4 tahun kat UPM.. inilah hasilnya... Mak Abah sabar sikit lagi eh..kita doa bnyk2 tau.. heeheheh..
mood: sgt happy setelah sekian lama menunggu... gle berdebar masa nk cek result td.. mcm nk pecah jantung aku.. tp ALHAMDULILLAH... syukur pada Allah yg menentukan rezeki kita semua..
So kawan2 ku sekalian... doakan aku diberikan yg terbaik yep!!! luv u ols...


TERIMA KASIH SUDI BACA!!

1 comment:

NoorGie said...

saya rasa sangaaaaattt tua saat ini...huhuhu congrats elly!!