Sunday 4 November 2012

HI-TEA PERTAMA

Hi-tea pertama saya bersama rakan sekerja SMK Permas Jaya di 11@century hotel JB..
Walaupun ada kekurangan tp sy sgt berpuas hati.. lebih2 lagi krn saya agak bertuah hari ini.. hehe
Jom view..

 ini housemate saya
Rakan SMKPJ
Bertuah tak saya?? walaupon xdapat grand prize samsung galaxy S Advance
blender pon jadilah.. hehe

Tema : Merah Hitam




Ok cukuplah tu. dan pada hari ini sy merasakan bahawa warna merah itu sgt cantik.. maka secara rasminya saya akn bertukar warna kegemaran dari Hijau kpd Merah.. 

MERAH ITU BERANI weeeeeeeeeeeee

RED SPIRIT!!!









TERIMA KASIH SUDI BACA!!

2 comments:

Husna Adilah said...

cantiknya tudung akak! :)
teringin la nak pakai tudung2 bercorak cantik macam ni. cuma tak sesuai dengan bentuk muke kite.

uhuk2.

memang lawa warna merah :)

the secret life of elly said...

akk pon baru cuba2 je husna.. kdg2 xssuai gak. depends on owning dy jgk. cubala husna.. muka husna lg comel..