Thursday 19 January 2012

corat coret

Huh, lama sudah tak bukak my baby blog ni.. banyak cite nak kgsi sbnrnya... tapi wat masa ni yg ni dulu eh..

SMK PERMAS JAYA
entry lepas dah saya jelaskan apa itu guru interim kan... jadi saya telah terpilih utk berkhidmat di sekolah ini. Alhamdulillah, sesungguhnya Allah maha mengetahui apa yg terbaik buat hambanya.. Warga sekolah menyambut kehadiran saya dgn sangat baik.. rapat sungguh hunbungan antara cikgu kat sini tau. i'm IMPRESSED!! eh btol ea ada perkataan ni.. ni kalw cikgu BI saya Teacher Gee tgk.. abeslah saya... hihihi so far so gud.. sy suka berada di sini dan akan berkhidmat di sini hingga tamat kontrak pada 31/3/2012... slps 3 bln apa nasib sy??? saya serahkan dan kembalikan pada yg Maha Kuasa Allah S.W.T..

INTERVIEW MARA
Alhamdulillah maha Suci allah yg maha Pemurah lagi Maha Penyayang... nampaknya rezeki masih menyebelahi saya.. pada 25 Januari 2012 sy akan mghadiri temuduga MARA.. tau kat mana??? di ILKM seberang Perai Selatan Pulau Pinang.. mak datokkkkk jauhnye la haiiii.. nak wat cenggane dah dia wat satu tmpt je.. ramai gak kwn2 sabah srwk tk dpt g sbb tiket mahal sgt.. saya nak sgt pegi tapi dlm hati slalu bermain "kalau pegi jauh2 tak dpt mcm mana???" duit kluar dah banyak, ksian lah bank pa n ma sy... hihi... tp  my Father kata "pegilah, ikhtiar..." sejuk sikit hati aku dgr.. n nsb baik on of my besties cik MIMIOT pon dpt jgk.. so kami akn travel ke sana berdua..


p/s: kpd pembaca blog saya ini... sy mohon agar kalian dapat mendoakan kejayaan saya utk jawatan ini.. kepada Allah juga saya berserah... agr rezeki ini adalah milik saya. tapi sekiranya tidak saya redha.. jadi kwn2 doakan yg terbaik buat saya ye,,, luv u ols...







TERIMA KASIH SUDI BACA!!

2 comments:

NoorGie said...

semoga elly berjaya...insya allah.....

Anonymous said...

gudlak elly.. ;)

uii.. nice blog hah.. nice writing too ^^