Tuesday 12 March 2013

Selamat Tinggal SMKPJ

Akhirnya....
berita yg ditunggu telah tiba.. Hari ini 12 Mac 2013, sampailah surat pertukaran saya ke SMK Permas Jaya 3 yg berkuatkuasa 16 mac ini. PINDAH???? tak pernah ada dalam kamus hidup saya buat masa ni. Tapi apa kan daya. Mmg sekarang ni PPD Pasir Gudang sdg giat membuat pergerakan guru-guru bagi menampung kekurangan guru di sekolah-sekolah yg berkenaan. Bukan sekolah lain xde GBK lebih tapi dah mmg tertulis beginilah kesudahannya...

Bukan saya tak terima...
Tapi sebagai manusia sy punya perasaan
terkejut!
tergamam
tak terkata
tak bersedia
tak puas hati
sedih
Macam2 ada... Mungkin akan mengambil masa yg agk lama utk memujuk hati sendiri.

saya terima pertukaran ini walaupun tanpa rela.
Walaupun wujud perkara2 yg membuat kan saya kurang berpuas hati, apakah lagi pilihan yg saya ada melainkan MENURUT PERINTAH...
Sesekali bertanya pada diri kenapa AKU???
yelah kan ats alasan apa pulak BUKAN AKU??? kan kan kan.

PAling menyedihkan...
utk meninggalkan kawan2 yg sgt sporting dan understanding...
hmmm... tak guna juga utk saya kesali, sy ttp akn meninggalkan mereka.
jd Boss2 ni mmg best, suka2 leh suruh kita pegi.. nama pon bos kan..
emmmm

Tp tak pelah. Perjuangan Perlu diteruskan.
Di mana pun saya berada akan saya berkhidmat semampu dan seikhlasnya.
Mungkin di sana lebih memerlukan saya.
Kawan2 doakan saya kuat utk menghadapi segalanya.
semoga Allah permudahkan urusan saya..
Saya hanya merancang Allah yg menentukan
Sesungguhnya percaturan Allah adalah yg terbaik...

Selamat Tinggal warga SMK Permas Jaya.. Maaf andai ada kata yg mengguris, andai ada tingkah yg tersilap, andai ada senda yg terlebih maafkanlah. Terima kasih Atas segalanya... :-) Menjadi sebahagian daripada kalian adalah anugerah terindah yg akan sentiasa tersemat di lubuk sanubari ku...


TERIMA KASIH SUDI BACA!!

2 comments:

Unknown said...

be strong... ape2 pon kite kan kuat tuk facing sume nih.. dari uni ag kite diuji macam2 huhuh..

the secret life of elly said...

YUP MI.. DOAKAN AKK YE..