Thursday 11 October 2012

KISAH MAGGI SUP DAGING

Alkisah...
ha meh aku nak cerita kisah maggi sup daging. sebenarnya menu ni diperkenalkan oleh one of my besties MIMI... Dy suka order ni dulu masa kitaorang kat kafe kolej canselor UPM. aku tak tau la mana bdk ni dpt idea nak mkn benda ni. Mula-mula aku rasa dy pelik sbb order ni. tp lama2 aku pun terliur jgkla nk rasa kan... Kali pertama aku rasa xdelah sedap mana pun. Mungkin bergantung pada supnye jgkla.. Tapi skrg menu ni dah menjadi one of my list la... Sedap mkn kalw time takde selera... n n n yg penting mgkin menu ni lbh naik dr megi yg dimasak dgn rencahnye tu kan.... x caya????? cubalah sendiri... Yummy

                                           
 tadaaaaaaaaaaaa... aku baru pekena ni beberapa jam yg lalu. Memang masyukkk rasanya..
@Restoran Pha Pha Permas Jaya

* Rindu pulak kat bdk yg suka mkn maggi sup daging ni yg skrg berada kat srwk.. hmmm ntah dapat ke x dy mkn megi ni kat sana... ngeh ngeh ngeh
TERIMA KASIH SUDI BACA!!

2 comments:

budak ciput said...

kalau aku suke mkn ape ek??

aku pon tak tahu..

huhu.

tapi aku pon 1st tyme dengar mimi order.. kui3

the secret life of elly said...

haaa kan3... seb bek sdp.. tp klw ko aku tau...ko xmemilih bab mkn semua bedal... tp ada satu benda yg ko tolak .. MAKANAN PEDAS... hahaha hidup aku skrg mmg pnuh dgn kngn korg la... really miss u all..