Tuesday 9 October 2012

Semuanya BARU!

Ok.. hari ni aku pegi Kursus Pembinaan Blog utk Unit Bimbigan dan Kaunseling Sek aku. Banyak ilmu yg aku dpt kat situ...almaklumlah aku tak berapa suka mende2 ni sebenarnya tp kugagahkan juga utk fh..

Sekarang.... aku tgh excited dan teruja nk menggodeh sehinggalah blog aku berada dlm keadaan sebegini rupa. ok lah utk beginners mcm aku kn. dulu blog ni mmg 100% si unguisme yg buatkan, aku post aje... 

From Now on... aku dah guna identiti sendiri.. Inilah aku.. tp aku ambik warna ko unguisme.. heeee




dan sempena baby blog aku yg baru ni aku BERJANJI:

~Membuka Lembaran dan Cerita BARU dlm hidup aku
~Mencipta Azam yg BARU
~Membina semangat yg BARU
~Menjadi Elly yg BARU
~Pemikiran yg BARU
~Semuanya SERBA BARU
SAYA MAHU JADI ORANG BARU!!!

aku ambik jugak semangat dari kereta baru aku tu ok x? heeeee 
So, nantikan kemunculan AKU YANG BARU bersama dengan entri2 yg menyegarkan.. aicece semagat nampak! 

HARUSLAH!

Ok, tu sajelah utk mlm ni.. Chowszzz...Adios... Selamat Malam.. Assalamualaikum


TERIMA KASIH SUDI BACA!!

3 comments:

waniemizie said...

perghh dh maju setapak ni,ade blog dh..x sia2 kursus pmbinaan blog tu kn..hehehehe...nnt jgn lupa lawat blog ak jgk..okeh...selamat berblog eli!

Miss Volvo said...

wow! bersemangat giteww

UBK SMK PERMAS JAYA said...
This comment has been removed by the author.