Sunday 12 February 2012

FeNomeNA NAjwALaTiF!!

Syukur
ke Hadrat Ilahi krn menemukan kembali aku n my besties.. 
dan segala yang dirancangkan dipermudahkan olehnya... alhamdulillah


Besties..
alamak seronoknye jumpe dyorg slpas sebulan berada di bumi pasir Gudang ni.. aku pon baru tersedar yg sbnrnya Allah mkbulkan doa kami.. sbb sbnrnya dyorg ni dekat aje dgn aku rupenye.. hahahah.. terima ksh Allah.. dan utk pertama kali nya kami hang out di JOHOR BHARU bkn KUALA LUMPUR lagi ye.. huhu maka, pergilah kami bertiga ke plaza angsana yg kununye famous kat ngri Johor ni... halamaaaakkk skali xramai org kat sana arini.. lengang semacam... org blum gaji kut... hihihi (aku yg takde gaji plak yg lebih2 hahahaha)

tp mimiot xde... terasa ketiadaan si dia ni... walaupon aku baru jmpe dy tp siyes aku rindu kat dy jgk! huh, bila kamu mahu trun PG?? lai3

n sempat lg ade org bg hadiah besday.. TQVM lik..


NAJWALATIF
ok, nilah yg plg pntg dlm entry aku kali ni.. rezeki betul dpt jmpe bdk najwa ni kat agsana.. mula2 dah pts asa sbb tak de pape yg mnarik kat sana. sakli tetiba trnmpk najwa latif kat pentas angsana.. ITS NAJWA ROADSHOW... one of my besties cik unguisme tu mmg mnt gle ngan bdk ni.. mana tak nye tiap kali aku nek keta dy msti ada bdk ni tmn dy.. haishhh. akhirnya dpt gak jmpe LIFE ok. yg tak percaya nye sggup tu berdiri 2JAM smuanya pasal fenomena si najwa ni n nk tggu si najwa ni perform.. pastu siap beratur nk ambik autograf n  bergambar.. mmg tak prnh aku wat kje gila.. kalau ngan besties aku ni aje mmg ler... yg tak prnh buat tu yg nak wat.. seb bek najwa je... kalau johan ngan zizan mau tak balik ktorg dr sngsana tu.. hahaha pape pon mmg enjoy hari ni. serius! :-))



last but not least... yg tengok sila jgn jeles.. heeeeeeeeeee
oppppsss sblm terlupa gmbr ni ehsan dr cik unguisme.. aku mls nk edit.
sekian..


TERIMA KASIH SUDI BACA!!

1 comment:

budak ciput said...

ye.. sy lah y minat budak tecik niew.. wakakaka. :D