Wednesday 21 December 2011

HOLIDAY...
al-kisahnye aku nk story ttg holiday yg takde dlm rncgn kami sekeluarga.. hehe.. asalnya thun ni plan nk bercuti ke TERENGGANU.. rupa2 nya plan tak mnjadi first sbb kami dh ke perak thun ni ms anto cik adik aku tu masuk u.. konon2 nye xdelah holiday utk family ni tahun ni... rupa2nya tetiba aku dpt ujian bertulis mara tu so, terlajur kami pon ambik ksmpatan bercuti di Melaka.. sbnrnya tahun lps dah bercuti ke sana.. tp xsmptlah nk meronda satu melaka.. tapi thun ni ktorg g lah tmpat yg xpegi tahun lepas.. itulah mukaddimahnye.. hehe ni ade skit pic kami di BANDARAYA BERSEJARAH, MELAKA...





mmg best bercuti di MELAKA. wlaupun dh dua kali g tp blum puas rsnye.. actually, my father tu mmg suka g tmpt2 bersejarah.. so, Melaka is the best place. antara tmpt yg dilawati adalah Zoo Melaka, Perigi Hang Tuah n Rumah tradisional melaka.. haaa cite tak abes lg nih...
igtkn dh abesla ksh holiday aku... nak djadikan cte aku dpt interview kat kl... so, menumpanglah aku d rmh mak mentua akk aku tu... so, kbtulan dyorg nk ke Zoo Negara, rezeki aku la kan.. hehe ..




hmm.. cukupla

hmmm cukuplah tu ye.. maka, tamatlah ksh cuti2 malaysia utk tahun 2011.. hope, thun dpn plan asal yg tak jadi tu dpt dilaksanakan.. hehe tak ksh walau kat mana pon bercuti yg penting 'QUALITY TIME WITH FAMILY".. ok, c u 4 the next entry... something happen on 24 DEC.. just Wait... chowz



TERIMA KASIH SUDI BACA!!

No comments: