Wednesday 7 December 2011


SEMOGA DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN....





SEMAKAN STATUS PERMOHONAN JAWATAN GURU / PENSYARAH MARA
(PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH (PPPS)

Nama : HARLIYANA BINTI HARON
No. Kad Pengenalan : 870120235488
Subjek : PEGAWAI PERKHIDMATAN PENDIDIKAN SISWAZAH (BIMBINGAN & KAUNSELING)
Penilaian Sesi 1 : Ujian Personaliti
Tarikh Ujian : 10 DISEMBER 2011 (SABTU)
Tempat Ujian : KOLEJ PROFESIONAL MARA AYER MOLEK, TIANG DUA, AYER MOLEK, 75460 MELAKA
Masa : 8.15 AM - 9.00 AM
Keperluan : Alat Tulis Pensil 2b Dan Pemadam



Makluman Tambahan :

1. Calon yang memohon jawatan Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah (PPPS) perlu melalui 3 sesi penilaian dan tapisan sebelum di tawarkan jawatan Guru/Pensyarah MARA

2. Sesi penilaian tersebut adalah seperti berikut :-
Sesi A : Menduduki Ujian Personaliti
Sesi B : Micro Teaching / Amali Pengajaran
Sesi C : Temu Duga




Kpd sesiapa yg terbaca entry ni mohon doakan sy dpt melepasi ujian ini ye.. mudah2an ats doa kalian dpt membntu mempermudahkan urusan saya nnti.. kerana di sinilah terletaknya harapan kedua ibu bapa saya... jika di sini rezeki saya maka ia adalh rezeki kedua ibu bapa saya... Semoga Allah memperkenankan doa saya dan keluarga serta anda2 smua.... mudah2an Allah membuka pintu rezeki saya dgn seluas-luasnya.. amiin2 ya Allah...



" YA Allah sesungguhnya Engkau yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.... Mudahkan lah urusanku dlm menghadapi ujian ini, luluskan aku dlm ujian ini agr dpt aku melangkah ke peringkat seterusnya, curahkanlah diriku dengan rezekiMu yg melimpah ruah, izinkanlah aku membalas jasa kedua org tuaku yg selama ini membesarkanku, dan jgnlah KAU kecewakan diriku, kedua ibu bapaku serta org2 yg meletekkan harapan terhadapku... Sesungguhnya tiada satu pun yg mustahil bagiMu kerana KAU jua yg Maha Berkuasa lagi Maha mengetahui... mohon diperkenankan doaku ini... amin2 ya rabbal alamin.... "


TERIMA KASIH daun keladi...
TERIMA KASIH SUDI BACA!!