Friday 2 December 2011

SELAMAT BERTUNANG...



kalau sebelum ni entry aku pasal org kawen, kali ni pasal org bertunang pulak.. siapa??? jeng3.. ok, beliau ni bestpren aku masa sekolah dulu.. SITI ZALEHA BINTI MOHD SAFFA... dulu beliau ni mmg famous dgn kecomelan n kecantikan dy plus keramahan bila berborak2. huhu.. dulu aktif pengakap ni.. Now beliau tlh pon bergelar seorang guru di SMK Setia Wangsa kalau tak silap aku... cikgu lah jugak... hehehe

ok pada 27 Nov yg lalu beliau ni telah menjemput aku ke majlis pertunangan beliau dgn pasangannya yg berasal dari Terengganu... amboiiiii jauhnyeeee... ok, pendekkan cerita aku terlmbat sikit dtg majlis beliau sbb menunggu seorg lagi sahabat aku yg lupa waktu majlis... yelah, slalu org wat ptg lepas zohor, si beliau ni pulak leh wat kol 11 pagi.. dpt org jauh la katakan.. hehe..


ini aku selitkan sedikit gambar2 yg berjaya aku ambil pada hari kejadian... oh, sebelum terlupa beliau tlh memilih tema warna BIRU... cantik sbb dh lama org tk guna wrna ni...


apa pun to LEHA selamat bertunang dan SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE JINJANG PELAMIN... dgr2 cte mereka akan di satukan tahun hadapan... semoga apa yg dirancangkan akn menjadi kenyataan... :-))



Bakal MAK MENTUA menyarungkan cincin..







TAHNIAH LEHA & SAIFUL





yang ni bkn ank aku ok... ni ank sedara dy sibuk nk interframe.. haha



teman2 yg memeriahkan majlis...







Makanya, selesai majlis aku pon pulanglah ke rumah.. aku pon berborak2 dgn mak aku..



aku : mak dak2 ni yg tunang smuanya naik plamin berdua ( dua psg pengantin)

mak : mmglah, ko pon patutnya naik dua jugak..

aku : SILENT....................huhu



maksud mak aku tu aku pon naik pelamin skali ngan abg aku thn depan.. aiyaaaa tetiba muka aku jadi pns n terdiam, tak sangka mak aku leh jwb mcm tuh.. kalw ku tahu takkan aku bukak cerita ir=tu.. kwang3.. ini bermakna mak aku dah menaruh harapan agr aku berumah tangga...


mak.... minta maaf sbb org belum berjumpa dgn pasangan yg betul.. beberapa thun ni org seringkali saja diuji dlm perhubungan mahupun percintaa.. org mintak mak jgn putus berdoa agr org dipermudahkan jodoh.. org bukan taknak kawen, tp blum sampai jodoh, belum ada calon yg sesuai.. ( haish tetiba sebak la plak)


YA ALLAH... kau yg Maha MEngetahui, Maha Memberi dan Maha Kuasa, Sesungguhnya tiada satu pon yg mustahil bagimu YA ALLAH.. Mohon DIPERMUDAHKAN JODOHKU dan DIPERTEMUKAN dgn insan yg soleh... AMIIN



ok, pape pon to LEHA n EPUL TAHNIAH!!!!!!!!!!! di atas pertunangan kalian...



p/s: exbf leha ms skolah dulu pon namanya epul.. hehehe berjodoh sungguh dgn org nama epul ea ko leha...







TERIMA KASIH SUDI BACA!!

4 comments:

farahin yaziz said...

semoga kak elly dpt jodoh yang baik. cepat2 la naik plamin yeeeeee :DDDDDDDDDDDDDDDDD

the secret life of elly said...

hehe.. trima ksh ats doanye ye cayunk..

NoorGie said...

teacher pon doakan ye ely...insya allah, janji Allah itu pasti...doakanlah sesungguh hati ...semoga mendapat jodoh yang terbaik....kalau dah sampai masa......sekelip mata je dah jadi 'hak' orang lain....makcikkkkkk [elly dah gatal] hahahahhaa...!!

the secret life of elly said...

hahaha... terima ksh ats doanye ye teacherku syg.. itulah xdpt dinafikan mmg stress sikit la skrg ni..huhu tp seb bek leh control lg.. msh ada alsn lg, nak keje, keje n keje dulu.. huhuhu