Friday 2 December 2011

SeMoGa BahaGia SaMPaI SyuRGa...

entry ni khas aku tujukan buat seorang yg pernah bergelar sahabat baik aku satu ketika dahulu.. tak perlulah aku ceritakan apa yg berlaku krna perkataan PERNAH yg aku gunakan kat ats tu.. ok, ni bukan subjek yg aku nk crita arini.. dgn bangganya ku nk announce yg kwn aku ni dah mendirikan rumahtangga bersama pasangannya pada 20.11.2011.. tarikh yg cntik kn? hehe nak di pendekkan cerita aku telah pon menghadirkan diri ke majlis mereka dgn pasangan wajib aku utk ke majlis2 rasmi iaitu 3 org besties aku tu.. huhu smpatlah kitaorg wat reunion kecil, siap tgk wyg cite " AKu Bukan Tomboy" hahaha.. ringkasnya, majlis ini telah berlangsung dgn penuh kesederhanaan sebgmana aku kenal kwn aku ni dy mmg begitu.. serba sederhana tp kdg2 komplikated gtu.. hehe tema yg dipilih adlh wrna faveret aku 'GREEN'!!!! hahaha tp tlh digabungkn dgn wrna putih.. CANTIK ok kwn aku ni ms dy bersanding.. SIYES TAK TIPU!!! nnti aku bg korg tgk pic dy eh...


WITH MY BESTIES


kawan2 yg hadir memeriahkan majlis


ucapan ikhlas dari hari hati :


ok, inilah main entry aku utk arini, to my dear Nuraain Binti Daut, SELAMAT PENGANTIN BARU, dan SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE SYURGA.. walaupun bermacam2 tlh berlaku antara kita, aku maafkan dan aku hrp kau pun leh maafkan aku ok. yg ni jujur dari hati aku, aku teramatlah gembira kau akhirnya di satukan dgn Abg Alias yg sememangnya insan yg telah bertakhta di hati kau sejak lama dulu.. sempat juga aku menjadi saksi liku2 percintaan kalian berdua. oleh sebab itu, aku terharu sbb akhirnya hubungan korg berdua berkesudahan baik. terima kasih krn pernah mempercayai aku satu ms dahulu utk menyimpan rahsia percintaan kamu berdua.. aku doakan semoga masjid yg dibina ini di rahmati Allah S.W.T, dah berbahagialah kalian hingga ke hujung usia seterusnya berkekalan hingga ke syurga hendaknya. sesungguhnya tiadalah yg lebih bermakna melainkan kwn yg mendoakan yg terbaik utk kwnnya sendiri. aku ttp anggap kau sbg org yg menyumbang ke atas kematangan aku hingga ke hari ini. banyak yg aku pelajari dari kau sahabtku.... walaupun kita tak serapat dulu, pernah berkongsi rahsia bersama, namun aku ttp mengenang jasamu pd aku yg tlh bnyk kau taburkn dulu.. Semoga CINTA yg kalian semai dpt mewarnai kehidupan rumahtangga kalian n yg pnting c[t2 dpt baby tau! hahahaha AMIIN...


Akhir kata SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT NURAAIN BINTI DAUT DAN ALIAS BIN A. RAHMAN...




"SESUNGGUHNYA MAWADDAH ITU ADALAH ADALAH CINTA YG TUMBUH, TERBINA DAN BERTAMBAH DARI SEMASA KE SEMASA"
TERIMA KASIH SUDI BACA!!

2 comments:

budak ciput said...

tacing!!

the secret life of elly said...

huhu.. aku sebak tau ms tulis ni.. brmkna sbnrnya si dia ni pd kita kn.. :-))