Tuesday 27 December 2011

SONGLAP..

26/12/2011

aku g tgk wyg d samping menemankan my sis dating.. haha mak tak bagi mereka g berdua so aku kna jd bodyguard.. yg penting semuanya free aku ok aje.. hahaha aku lah yg merequest nk tgk SONGLAP ni.. sbb apa aku nk tgok cte ni? sbb utama SAHEIZEY SAM.. aku mnt dy ok.. so bdk berdua ni kenalah ikot aku.. kwang3

sbnrnya cite ni taklah berapa best sgt.. dialog2 yg diutarakan mcm kelakar tp kelakarnya tak sampai.. genre yg nk dibawakan ganas+aksi tp xsampai jugak aksi n ganasnya.. aku pon tak tau nk kategorikan ape cite ni.. ape2 pon layanz... mestilah aku nk puji saheizey sam dlm cite ni sbb as usual dy berjaya menjayakan watak AM dlm cte ni.. walaupon skrip tak bape nk bagos tp kelasssss kau SAHEIZEY!! hahaha

aku ctelah skit pasal cite ni eh.. cite ni mengisahkan ttg dua adk beradik lakonan SAHEIZEY SAM dan shafei naswip yg terlibat dlm sidiket menjual bayi. dua2 ni nama dy ADAM, SAHEIZEY (AM) shafei (AD).. konflik berlaku bila AD jumpa HAWA (sara ali) yg mengandung n bakal dijual.. HAWA ni adik kwn baik AD, tu yg dy nk tlg HAWA lari n mulakan hdp baru di kuantan.. AM hmpir2 je dibunuh oleh ketua sindeket sbb AD larikan HAWA.. seb bek tak mati u ols... Selanjutnya, korg tgok n nilailah sndiri cite ni k.. huhu



makan kat Chicken Rice Shop


Posing2 jap.. pastu BALIK..

TERIMA KASIH SUDI BACA!!

No comments: